Luksus til havens fugle - den grimme stativ, der blev til en smuk stativ

 Sidste år, malede jeg husets vinduer. Og desværre blev jeg lidt irriteret over foderhus stativet, den er kedelig og grim. Men under maling af vinduerne, fik jeg gjort nogle overvejelser for stativet.

Ingen skønhed..

Jeg må i gang på tegnebrættet (tegneprogram)

Materialet skal laves i sort metal. Det skal være noget kunst over det, noget som andre ikke har.

Et profilrør i sort metal, og en plade på hver side, samt beslag på toppen til fuglefoderhuset


Det pyntede. Stativet er malet med noget sort lak (hammerlak), og det klarede vinteren fint.
Fliserne er nogle knækkede rester som jeg havde liggende, som jeg nok ikke får brugt til andet.
Foderhuset har jeg dog købt :)

Kommentarer

  1. Nej, hvor fint med et helt originalt foderhus! Det er jo blevet en ret skøn installation i haven, så der også er noget smukt et se på - udover fuglene. Håber de sætter pris på deres flotte restaurant.
    Du har gjort dig store tanker om en ret hverdagsagtig ting og fået noget virkelig kreativt ud af det!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  2. Så flot Tim - det kan du godt være stolt af.

    SvarSlet
    Svar
    1. absolut :) :) - jeg er godt tilfreds med resultatet

      Slet
  3. Det ser da bare godt ud :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide, når der kæles for detaljerne. Og det må jeg sige, du har gjort.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  5. Thank you for being a guiding light in your field.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske

Jeg hader at indrømme det - Vækstlys