En af de helt store :) Søren Ryge

 I går (tirsdag d. 28-1-14) var det et spændende foredrag med Søren Ryge i Vojens, og denne gang var det ikke et "have-foredrag" som ellers er typisk for mig, men fortællinger og alle de spændende mennesker som han har mødt igennem tv-udsendelserne - Og jeg kan kun sige at det var virkelig en god aften med lunefulde fortællinger....

Uanset hvad så er Søren Ryge en af de "store" her i landet indenfor HAVEN....




Et "stort" øjeblik for lille mig.... og fik endda et par krydser i min havebog - Ude i haven med Søren Ryge Petersen.

Kommentarer

  1. Det er også hans spidskompetence efter min mening, altså evnen til at snakke med mennesker og få dem til at fortælle deres livshistorie.

    SvarSlet
  2. Hej Tim.Fint billede af dig og Søren.
    Og han er helt sikker en rigtig god historiefortæller.
    Godaften Jette

    SvarSlet
  3. Hej Tim. Fine billeder. Jeg fik Søren Ryges nye bog "Naturglæde" i julegave og den er virkelig god. Den skulle du tage at læse, det er sikkert lige noget for dig. Man bliver i så godt humør af at læse den og den er let og hurtig at komme igennem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bog er hermed noteret, og den kommer nok på min ønskeseddel snarest ;)

      Slet
  4. Søren Ryge har mødt mange spændende mennesker og hans evne til at formidle en god historie er formidabel - det har sikkert været en stor oplevelse at møde ham og høre ham fortælle "live".

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var det, han var endda den første have-mand jeg så i fjernsynet for mange år siden ;)

      Slet
  5. Herligt billede af dig og Søren Ryge!
    Jamen Søren Ryge er jo en dejlig historiefortæller, og han den evne, at lytte og få folk til at fortælle om sig selv, uden at det bliver forkrampet eller opstillet. Det er nok det, jeg holder mest af ved hans udsendelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og han var virkelig go' denne aften, og det var ingen tvivl om at han nyder sit arbejde med TV-udsendelserne :)

      Slet
  6. Dèr ville jeg gerne have vaeret med ! Smukt billede af jer begge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. takker, dette billede skal op og hænge hjemme på kontoret ;)

      Slet
  7. Se der ville jeg gerne have været:0)

    Dejlig dag fra Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mangler også at se dig i.r.l. :) :) - det var et stort øjeblik for lille mig ;)

      Slet
  8. Hej Tim
    Det lyder som om, det har været et fantastisk foredrag og en utrolig givende aften, Søren Ryge er en ener på sit felt.
    Godt billede af dig og Søren Ryge.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.... og vi kommer heller ikke udenom at Søren Ryge er en af "grundfadderne" indenfor have-interessen herhjemme ;)

      Slet
  9. Fin "selfie" :-) indrømmet, jeg er også Søren Ryge fan - og da vi anlagde vores have, slugte vi HAVEN, hvor han var i redaktionen, og det var ikke mindst fra Søren Ryge at vi fik inspiration og haveinteresse. Elsker også hans udsendelser på TV om de skønne og specielle mennesker han har mødt.

    SvarSlet
    Svar
    1. takker, jeg nyder også at se hans udsendelser og især de "direkte" fra hans have :)

      Slet
  10. det lyder virkeligt hyggeligt, det er dejligt med en god oplevelse :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske