Kanon vejr !!! Lige til havearbejde :)

Og mon ikke at vinteren er forbi for denne gang !! Jeg tager chancen og begynder på forårsklargøring
 Ned med de visne stauder...
 Niklas er igang med kompostkværneren...
 Og der er tid til at tømme komposten og fordele det i haven, og især højbedene som bruges til grønsager får en stor portion
 Og hindbærrene skal heller ikke snydes
Og det samme gælder for roserne....

Og iaften lægger jeg med benene op og ser en go' haveudsendelse  som jeg har optaget fra TV'et sammen med en....

Kommentarer

  1. Lyder som en god dag - og en god plan for aftenen :-)
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  2. Hej Tim. Sikke en hyggelig havedag hos dig. Rigtig god fornøjelse foran fjernsynet!

    SvarSlet
  3. Dejligt med egen kompost, det har jeg ikke. Skønt at få taget hul på havesæsonen :)

    SvarSlet
  4. Hej Tim.Ja! i det skønne vejr er det bare med at komme ud i haven og få begyndt på alt det der venter derude.
    Har også selv været i gang i dag..........og fået ryddet op i udestue og lavet pelargonie stiklinger.
    Håber du har nydt din TV udsendelse............og vil lige sige at din øl er fra min by.........Ballerup.
    Godaften Jette

    SvarSlet
  5. Skont at vejret endelig er med jer derhjemme :-)) Haaber du har haft en hyggelig aften i godt selskab :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en god dag i haven. Jeg fik kun gået en kort tur i haven igår trods det meget gode vejr - da jeg led en smule af .... tømmermænd (!)

    SvarSlet
  7. Lad os håbe det var den vinter ;-) Let nattefrost ind imellem undgår vi nok ikke, men vejrudsigten ser meget lovende ud de næste par uger, så jeg tror også foråret er på vej nu :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske