Glædelig jul allesammen

Min julehilsen til jer...

I uge 48 var vi på juleferie i Disneyland Paris, Vi ville derned for at opleve Disneyland's jule tema..., vejret var med os hele ugen, det var nærmest efterår dernede... :) :)

 Man kunne ikke undgå at komme i julestemning....



 Det er kunstig sne...
 Gågaden med alle de gode butikker...

 Julestjerner udenfor ???? den går vist ikke herhjemme desværre !!




 her møde Celina Rapunzel og får en autograf...
 Og selvfølgelig skal hun fotograferes sammen med hende :)

 Pernille og Niklas sammen med Jack Skellington 

 Den daglige juleparade..














 Og Spiderman hilste vi også på...
 Mr. Skovrup and Mr. Mouse - og hvem er smukkest ???
 Celina og Pernille møder Modig..
 Nu og til turens ABSOLUTTE HØJDEPUNKT..... Celina har glædet sig det sidste halve år på dette øjeblik......  At hilse på Prinsesse Anna og Prinsesse Elsa fra filmen Frost...

 Her får de en perleplade hver som hun har lavet hjemmefra...
 Og selvfølgelig autografer....
 Den første dag vi var der, var det 240 minutters ventetid i køen , så det droppede vi denne dag, Men Disney havde allerede dagen derpå løst dette problem med at vi kunne bestille tid at komme ind og møde dem. Jeg stillede mig i køen til at få et tidspunkt, jeg var der kl. 10 og fik en tid mellem kl.15.15 og 15.45 samme dag, og bemærk venligst at besøgstiden kun varede 5 min.
Dette øjeblik kan ikke blive større for Celina :) :), hun var pavestolt resten af dagen :)

Jeg gjorde det !!!!
Jeg tog mig sammen og prøvede de værste og grusommste forlystelse i parken ;)
  • Space Mountain - done....
  • rock n roll coaster - done...
  • og ikke mindst Tower of Terror - done....
Og jeg var glad for at jeg havde tom mave INDEN jeg prøvede dem... Ingen af de andre i familien ville prøve dem :) , efterfølgende måtte jeg lige sunde mig lidt ;)

glædelig jul og et godt nytår

Kommentarer

  1. Jeg har aldrig været i Disneyland, men har jo set masser af billeder derfra. Det er dog altid sommerbilleder, så det var helt rart at se vinter/julebilleder derfra i stedet for.

    ...og sikke nogle fine oplevelser for ungerne :) Det er nok en ferie de sent vil glemme.

    Glædelig jul og godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Ungerne snakker stadig om turen, og ikke mindst om HVORNÅR vi skal derned igen :)...
      og en glædelig jul og godt nytår til dig :)

      Slet
  2. Tak for turen, det har været en stor oplevelse for børnene og også for de voksne, kan jeg forstå :)
    God jul
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. det var virkelig en fantastisk tur :) :) - også er god jul til dig :)

      Slet
  3. En fin reportage Tim, den tog mig tilbage til dengang jeg selv var der med mine born . Jeg onsker dig og din familie en rigtig god jul .

    SvarSlet
  4. Hej Tim. Sikke en god tur I var på, der er jo julet over det hele og sikke en stemning der må have været. Jeg vil også ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var total julestemning... go' jul deroppe i det nordjyske :)

      Slet
  5. Sikke en god ide at tage til Disney i vinterdress, det ser ud til at have været en fantastisk tur for både store og små.

    Glædelig jul til dig og familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig en go' juleoplevelse for hele familien :) - også en go' jul til dig og familien :)

      Slet
  6. Hej Tim Sikke da en stor oplevelse for hele familien...............men nok mest for børnene.Skønne billeder.
    Og en rigtig god jul til dig Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.... Disney er nok det mest ultimative feriested for børnene :)
      også en go' jul til dig og din familie :)

      Slet
  7. Her er vist alt hvad julehjertet kan begære, for alle med barnesindet i behold.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. eller som min kone omtaler mig !! en "forvokset teenager" !!!
      også en god jul til dig og din familie :)

      Slet
  8. Det var da en dejlig familietur. Fine billeder.
    Du ønskes også en Glædelig Jul herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg takker.... også en glædelig jul til dig og din familie :)

      Slet
  9. Godt nytår ønskes du og din familie
    Det ser ud til I har haft en fantastisk tur !!!! Dejlige billeder du viser fra et julepyntet Disneyland.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  10. glædelig jul og godt nytår.. det ser så hyggeligt ud :)

    kh
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. tak og i lige måde, det var rigtig hyggeligt :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske