søndag den 8. maj 2016

Dejlig forlænget weekend

Det var nogle total skønne fridage, vejret var virkelig perfekt - så jeg kom en del i haven :)
Ranken fra Niklas's konfirmation blev pillet ned, den var ikke meget værd mere.. jeg valgte at splitte den helt fra hinanden og genbrugte granstykkerne i surbundsbede.
En ny gæst i haven :) :), jeg troede ikke at vi have nogen i haven mere, for sidste år kørte jeg den ene til Dansk pindsvinhjælp for den have det rigtig skidt.. og den anden lå temmelig fladmast ude på vejen :( . Men velkommen til den nye pindsvin :)
ENDELIG er der kommet en øl på marked til det tørstige havefolk - kan virkelig anbefales :)

Og endelig er jeg blevet færdig med stien ved tilbygningen, jeg har brugt STORE sten, det er lidt svært at se endnu med alt det sand mellem stenene - jøsses... de var f.... tunge...
Så langt - så godt, så mangler jeg bare trappen og platform..

Fortsat go' aften

10 kommentarer:

  1. Godt der var en læskende øl for hånden efter alt det tunge arbejde.

    SvarSlet
  2. Stien ser flot ud, ja det er hårdt arbejde :)
    Mojn

    SvarSlet
    Svar
    1. jo tak.... det var en hård omgang :)

      Slet
  3. Ja det har været nogle skønne dage.
    Sikke en fin sti, den var da sliddet værd.
    Den øl må da smages :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig, det var virkelig nogle gode dage :) - og øllet kan varm anbefales ;)

      Slet
  4. Fine lille pindsvin :D Og super flot med stien, godt slæbt! :)

    SvarSlet
  5. Hej Tim.Savner helt et lille pindsvin i min have.Og sikke en flot sti du har lavet.
    Det gælder bare om at nyde det flotte vejr vi har lige nu.Jeg har lavet et indlæg om besøg i Tante Grøns have på Mors,hvis det er noget for dig.
    God dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. lyder spændende med indlæg omkring Tante Grøns have :), jeg var på besøg deroppe for et par år siden ;)

      Slet