En lille perfekt værtindegave

Når jeg skal skaffe en værtindegave og at der skal være noget med blomster !!! Så er jeg ikke typen som laver eller køber en blomsterbuket ??? - typisk holder en buket en uge, 14 dage eller måske en måned !! og derefter havner buketten i skraldespanden eller på kompostbunken - og det var så den glæde ???
 - I dag skal jeg til fest, en fest hvor dresscode er blomster :) :), og ja... det er en blomsterglad pige til skal til fest hos..., og hvilken blomst er aktuel i haven nu ??? - nemlig vores kære vintergækker...

 I min lille havebibliotek, har jeg også denne spændende vintergækker bog, jeg vil give en lille vintergækker i værtindegave :) men, bare ikke en "simpel" vintergæk som alle har i haven... noget specielt efterlyses..
Set fra afstanden ligner de allesammen hinanden, men når man kommer tæt på så er der stor forskel på dem :)
Jeg var så heldig at kunne finde en samler her i det sønderjyske som have nogen til salg, Celina og mig turen på vintergækker besøg :) - og selvfølgelig som det ligner mig måtte jeg selv have et par stykker - jeg har som kendt en svag karakter...

men pt. har jeg ingen billeder fra dem, men de kan googles på nettet :) :) følgende fik jeg købt..
  • Hippolyta
  • Percy Picton
  • Viridapice
Sådan og gaven er klar til festen :)
 Fortsat go' weekend :)

Kommentarer

  1. Sikke en fin gave! Og en god ide!

    SvarSlet
  2. Svar
    1. jeg takker, det var en superhyggelig fest :)

      Slet
  3. Super ide. Sådan en gave ville jeg blive glad for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. takker, ja... en perfekt gave til en havekvinde :)

      Slet
  4. Hej Tim

    Festlig og personlig gave - Malene skal nok blive superglad!

    Ha en dejlig fest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun blev glad, og jeg fik bemærkningen "typisk dig !!" (griner)

      Slet
  5. Sikke en god gave - hvor betænksomt af dig:)

    SvarSlet
  6. Hej Tim, tak for sidst, det var da en super god gave ide :)

    SvarSlet
  7. Supergod gaveide :)

    Jeg var til vintergækkefestival i lørdags - og har nu 4 nye vintergækker + 2 nye erantis i "samlingen" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. sådan .... :) :) - man kan aldrig få nok til samlingen ;) ;)

      Slet
  8. Fantastisk gave til værtinden. Den bliver hun glad for i mange år.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. og hun blev skam også glad for den lille "simple" blomst :) :)
      knus igen herfra ;)

      Slet
  9. jeg tænker på at invitere dig :) :) :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske