Celina og mig hopper i frøboet

Celina og mig har haft fornøjelsen i dag at besøge en rigtig flot og velholdt have i Kolding :) En have med en dejlig personlig stil...
 - En have hvor jeg har kendt ejeren i en del år, men desværre aldrig har set haven før nu !!!!!! Og det drejer sig om Fru Friis Frøbo....
 I haveselskabets Åbne Have magasin, så jeg at hun ville holde åben have, så hvorfor ikke tage turen til Kolding ???
 Huset ligger i et typisk villa område, hvor husene ligger klods op af hinanden, og det eneste som de andre ikke havde, var dette åbne have skilt...
 Da man kom indenfor, bliver man allerede klar over at her er det noget specielt....
 Nok en af de flotteste "typiske villahave" jeg til dagens dato har set, masser af oplevelser og ikke mindst har Fru Friis lagt en helt egen personlig stil over haven - og det elsker jeg...

Se videoen og HUSK lyd....
Fortsat go' weekend :)
 

Kommentarer

  1. Kære Tim. Hvor var det hyggeligt du kom forbi. Og hvor sjovt at du har nået at optage lidt video, det opdagede jeg overhovedet ikke....hvilket tydeligt mærkes på mine bemærkning sidst i filmen!! Tak for de pæne ord om min have. Haveknus fra fru Friis.

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. Og jeg er vild med din lydunderlægning... 😍💚🐸

      Slet
    2. tak for sidst, det er en skøn lille have i har, og jeg er imponeret over hvordan du har fået frøene "indplantet" i haven - det ser sgu' godt ud :)

      Slet
  2. Jeg har heldigvis set haven et par gange, men havde jeg boet tættere var jeg bestemt også taget på besøg i Frøboet.

    SvarSlet
    Svar
    1. frøboet er en dejlig lille have :) som jeg kun kan anbefale at få besøgt :)

      Slet
  3. Herj Tim

    Festlig video - og flot frøbohave:)

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  4. Tak for turen, så kom vi næsten med alligevel 😊

    SvarSlet
  5. Super video, du har lavet. Og tak til fru Friis for den afsluttende kommentar :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for roserne :) :) jeg tror ik' at det var helt meningen at kommentaren skulle med på videoen :) :) men god er den :)

      Slet
  6. Tak for rundvisningen i frøboet, det var dejligt at komme med på havebesøg :-)

    SvarSlet
  7. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske