weekenden i haven :)

Sjældent har det været så godt "forårsvejr" allerede i februar måned, og jøsses... hvor har jeg nydt at komme i haven igen... 

 Så er det bare fedt at få sig rørt lidt igen, selvom at opgaverne består af ukrudt m.m.. og især rundt om drivhuset..
 Fik da også fodret jorden i bedet hvor jeg skal have mine dahliaer / geoginer her til sommer igen med en god gang kaninmøg..
 Og der er skam også andre som nød det gode vejr i weekenden :)
Sidst på dagen om søndagen blev jeg færdig rundt om drivhuset, så nu mangler jeg at få vasket ruderne udvendig som jeg håber at kunne gøre i den kommende weekend...

Og mandag morgen ????? kunne jeg så godt mærke i kroppen at jeg har været i haven for første gang efter denne vinter..... av..av...

Kommentarer

  1. Min krop har godt nok også værket og protesteret efter en meget aktiv vinterferie, men det går over, og vi bliver kun stærkere af det!

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig... og ærligt så "nyder" man alligevel disse smerte... og haven er verdens bedste motionsrum :)

      Slet
  2. Ja det hævner sig at gå i haven, men hvor er det skønt at komme i gang igen.
    Mojn

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn do...
      ja... nemlig... det er bare skønt at komme igang igen ;)

      Slet
  3. Dejligt, at komme igang, men hold op hvor kan det gøre ondt 😀
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  4. Ser godt ud og jeg er da helt glad for, at jeg ikke er den eneste som kan mærke forårsmusklerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja.. det er vist mange som har fået ømme muskler efter weekenden :)

      Slet
  5. Hej hej Tim
    Jamendet er bare super, Og serda udtil at fortsätte. Hernede har det väret 18 grader... Men ingen have🏡
    Saa arbejdet har jeg til gode.

    Ha endejlig dag

    SvarSlet
  6. Hej Tim!
    Skönt att komma igång med trädgården här dröjer det ett tag till. Snön har nästan försvunnit men marken är frusen.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha... det er koldt nordpå endnu :) :) - men foråret er på vej ..... herligt ;)

      Slet
  7. Ja, man vaagner lisom op igen , naar luften dufter af foraar, saa skont !

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig...... så kan vi "leve" igen ;)

      Slet
  8. Det lyder som en effektiv start i haven - men ja, hævnen er sød. Jeg har også kunnet mærke det i ryggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeps...... så er vi i gang :) og jeg glæder mig helt vildt til dette års havesæson ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske