Ny bog til samlingen

Stadig sommerferie, men fra på mandag er det desværre slut ;( - I dag var vi en tur på øen Sild i Tyskland, jeg kom forbi en boghandler og denne bog måtte bare med hjem ;)
Bog som er udgivet af haveguru'en over dem alle selveste Monty Don, den store engelske have-mand. Og det morsomme er nu at jeg skal læse om den ENGELSKE have-mand PÅ TYSK...

God weekend, og jeg vil nyde de sidste dage inden at jeg skal starte på jobbet igen på mandag og endda i en ny stilling som Projekt Supporter

Kommentarer

  1. Hej Tim

    Tillykke med det nye job - Alletiders!
    Og den tyske Monty Don bog - det er da lidt morsomt!

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg takker :) - og gudskelov så har jeg ingen problemer med at læse tysk :)

      Slet
  2. En Monty bog er ikke at foragte, også selvom den er på tysk. Godt du kan klare det :) God start på dit nye job.
    Mojn

    SvarSlet
  3. Håber at du har haft en god ferie Tim! Og god fornøjelse med læsningen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. jo tak - perfekt ferie men bare for kort (griner) :)

      Slet
  4. Tillykke med tyske Monty og det nye job.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske