Endelig lidt i haven

Det er længe siden at jeg sidst har været her på bloggen !, jeg har haft travlt på mange fronter, så haven er også blevet forsømt...
Her er rosenbedet, godt tæt med ukrudt...

Men kom godt igang med kantskæren og ind mellem roserne på knæ for at grave ukrudtet op.

En mindre krise på vej !!!
Min dejlige kone er nu begyndt at blande sig i haven, sidste gang vi var på en planteskole gik hun næsten shop amok..
Og hvad skal det dog ikke ende med ??, bliver sgu' lidt bekymret...

Grunden til mit fravær fra bloggen og haven, skyldes min jobsituation :( :( - der kom desværre en sparerunde - og nu må jeg på jobjagt, så jeg har meget fokus på jobsøgning i disse corona-tider.
 - Her nedenstående har jeg lavet en reklame for lille mig som kan ses på Linkedin og youtube.

Kommentarer

  1. Hej Tim

    Nu må hjulene lige begynde at dreje igen, så er jeg overbevist om at du finder noget. Før Corona var der jo nærmest mangel på arbejdskraft:)
    Alletiders at din kone er med i haven - hun ser også ud til at gå til den!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget så skønt som at dele haveglæden :) Så skal man heller ikke "forklare" de mange penge der bruges på planter og deslige :)
    Ærgerligt med din jobsituation, jeg håber det bedste og krydser fingre.

    SvarSlet
  3. Godt at høre fra dig - og at konen er gået med i haven. Men ærgerligt at høre om din jobsituation. Jeg krydser fingre. Jeg har selv prøvet det for nogle år siden, men fik job, så det håber jeg også sker for dig.

    SvarSlet
  4. Ja hvad kan det ikke føre med sig, når konen også har bacillen :-) måske vil hun så også med, når dig og datteren kører på havebesøg ;-)
    Held og lykke med jobsøgningen.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske