Træer i geografisk have

 Lige efter nytår var mine kone og jeg på en lille udflugt til geografisk have i Kolding, det var hyggeligt med de store træer og ikke mindst lysshow på træerne..

Man kan rolig sige at mange af disse store træer har en flot udstråling.
Selv uden blade er de flotte...
Lidt "hovsa" vækst fra den rette vinkel.
Nogen steder er det "grønt" hele året
Høj og slank, den kunne være perfekt til en lille have :)


Så går vi lidt tættere på...

Og her har vi min kone :)

Så starter lysshowet
Og her er det fra Bambusstien
farverne skifter undervejs

Det giver lige denne "wow" effekt...



Træet ser meget levende ud...
Og fruen forsøger lige med en selfie...


En troldmand ???? nope... kun lille mig :)



Kommentarer

  1. Sjovt at se dine billeder fra geografisk have. Ideen med lys på de flotte træer, er helt genial. Du viser helt klart de steder der fungere, andre steder var det en smule “fesen”. Altså er der plads til forbedring til næste år, og jeg håber sandelig de tager udfordringen op. Tak for turen. :o)

    SvarSlet
  2. Wow siger jeg, tak fordi du tog billeder, jeg havde jo læst om lysshowet, så jeg var spændt på at se det. Det er bestemt flot. Tak for turen :)
    Mojn

    SvarSlet
  3. Glimrende at fokusere på træerne, der, som du viser, er ret flotte i silhuet.
    Lys på træerne er flot, men de kulørte farver måtte de nu gerne have sprunget over for min skyld. Men en god oplevelse har det bestemt været, kan jeg se :-)

    SvarSlet
  4. Store gamle træer er så fine og sjov ide med lys på dem.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  5. Det er en flot serie billeder af skønne gamle træer - og så med lys på! Alting virker helt anderledes og eksotisk med det kulørte lys.
    Tak!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  6. Hej Tim

    Geografisk have rummer mange unikke sjældne træer, en del helt fra havens start!
    Morsom ide med belysningen, det giver nye perspektiver!
    Tak for turen,

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  7. Vilka vackra gamla träd och magnolian med mossa och lavar ser uråldrig ut. Belysningen ger verkligen träden ett annat uttryck. Tack för titten.

    Ha det gott! Ulrika

    SvarSlet
  8. Vackra silhoutter hos träden. Tycker det är viktigt hur träd och buskar ser ut utan löven det är en underskattad egenskap. Vacker ljussättning också.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske

Jeg hader at indrømme det - Vækstlys