Projekt indkørsel

 kedelige hjemmeprojekter har vi allesammen nok, og her ingen undtagelse.Vores indkørsel har plaget mig længe, for den skal laves lidt større pga. ekstra bil i husstanden.

Billedet er fra januar måned, kønt er det ikke...
Der har været biler inde på området.
Og på græsplænen...
 I løbet af foråret fik jeg mig taget sammen til at komme igang..
 Lidt senere fil jeg bestilt stabilgrus hjem.
Stabilgrus blev fordelt..
Senere fik jeg hentet sand hjem.
Fliserne havde jeg liggende i forvejen nede bagerst i haven
 Samtidig fik jeg pillet to af de eksisterne fliserækker op, for rensning og lagt nogenlunde jævn.
ENDELIG FÆRDIG !!!, Det tog sin tid, men bedre sent end aldrig :)

Kommentarer

  1. Det er altid rart, når det er gjort, så kan du hvile på larubærrene :) det pyntede.
    Mojn

    SvarSlet
  2. Ja, det er den slags man skal tage sig sammen til, men det pyntede vel nok, og så fik du reduceret på flisebunkerne ved samme lejlighed. Flot arbejde!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Kan godt forstaa der skulle lidt tillob til , men godt gjort !

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske