ufrivillig pauser fra haven - og en tennisalbue

 Nå ja... er skal også have tid til at nyde haven

Det er godt frodigt nu i min have, og der er akeleje i massevis, og de er mere end velkommen.
Bar jord er total "no go" hos mig, ovenstående billede er fra et af mine bede.
Samme bed fra en anden vinkel, og jeg har et myldre af dyreliv i haven, 
Min Rhododendron bed som fik træflis som bunddække for et par år siden, da bedet næsten blev kvalt af skvalderkål,
Lidt krukker med Rhododendron skal det også være plads til.

Og nu til det kedelige...
Siden januar måned har jeg været plaget med en tennisalbue på venstre arm, og lægerne har gjort mig opmærksom på at jeg nok ikke skal være for aktiv i haven.
Jeg har været godt igang i haven i de sidste to dage, og nu gør det fa..'me ondt. 
 


Kommentarer

  1. Ja det er godt at hvile sig i solen i haven. Træls med tennisalbue, Bent har samme problem. Sjovt at se billeder af din have, det synes jeg ikke, jeg har set før. Den ser godt ud.
    Mojn

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :) - Jeg er godt tilfreds med haven, og det går fint fremad med at udvikle haven, og her tænker jeg på det typiske engelske gottage havestil som jeg elsker.

      Slet
  2. Øv til albuen, men heldigt du har sådan en frodig og blomstrende have at nyde fra din gode stol. Her breder akelejerne sig også, men de er jo gode at have nu hvor løgplanterne næsten er færdige. Bar jord er heller ikke min kop te, men da jeg hvert år har har lavet nye bede kan det ikke helt undgås:-)
    God bedring!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Projekt indkørsel

Jeg hader at indrømme det - Vækstlys

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske