Evalueringsdommen fra Verdens bedste blogger

Så er dommen faldet.... Anne-Grete fra CPH Blonde som er kåret som verdens bedste blogger, har nu hermed vurderet min lille haveblog.
 - OG.... mange af "os" haveblogger har mange fællesnævner via have-blogging, så mon ikke evalueringen gælder os allesammen :)

Her er dommen...

"... timskovrup.blogspot.dk er en inspirerende og livsbekræftende blog, som - haveelsker eller ej, giver et smil på læben og løfter humøret op med flere hak.

Umiddelbart er det farverne der tiltaler mig, når jeg klikker ind på Tim Skovrups haveblog. Bloggen fremstår varm og indbydende og inviterer mig umiddelbart ind i et blomstrende og grønt univers.

Men det er indholdet der fastholder og fascinerer mig. Tim skriver lige fra hjertet og lever derfor op til en af bloggerens vigtigste egenskaber: Han er autentisk. Hans kærlighed til haven skinner igennem både i sproget og mellem linjerne. "Haveentusiast" kalder han sig selv på bloggen - og det tror jeg på."

Se evt. også Anne-Gretes dejlige blog.. (klik på billedet)
www.cphblonde.com

Og kun laver også gode blogkurser, se  http://cphblonde.com/blogkurser-in-danish/
 
 

Kommentarer

  1. Tillykke med skudsmålet, det er da flot og rammende.

    SvarSlet
  2. Hej Tim

    Altid super med lidt roser fra en der selv har fingrene i dejen!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig... og så fra en helt anden blogverden :)

      Slet
  3. Ikke dårligt! jeg kan sagtens nikke genkendende til hendes beskrivelse af din blog.

    SvarSlet
  4. Du kan godt være stolt Tim, super Blog du har også jeg kan nikke ja de hendes ord.
    Havehilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg takker, men det er vigtigt at nævne, at min blog ligner mange af jeres haveblogs !! så mon ikke at bedømmelsen gælder for "os" alle :)

      Slet
  5. Hej Tim. Det var en flot evaluering. Godt gået. Jeg kiggede lige ind på hendes blog i går. Det lyder spændende med kurset.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg takker Birgitte :)
      Hendes kurser kan jeg kun varmt anbefale, hvis man ønsker at gøre mere ud af blogging :)

      Slet
  6. Det var flot og også ganske rammende. Jeg synes jeg har det på samme måde når jeg læser på din blog.
    Så godt alle dine programpunkter i kommentaren i forrige indlæg, tak for dem :)

    SvarSlet
  7. Tim, super Blog du har også jeg kan nikke ja de hendes ord.



    เกย์ไทย

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske