Så er vi igang med haveåret :)

Nu starter havesæsonen igen :) :) - bare skønt..., mine tomater er sået, og haven skal snart have en god omgang oprydning og nye projekter er på trappen :)
 Sidste dag var jeg igang med at putte jord i potterne :) - og det var da egentlig hyggeligt, godt vejr og fuglene synger :)
 vinterens blæsevejr, har sat sine spor i haven..
 Der venter lidt oprydning
 Tomaterne er sået
Det blev til en del potter :)

og i år, har jeg lavet en database over de sorter som jeg har sået...
fortsat go' aften :)

Kommentarer

  1. Hej Tim
    Så er du i gang igen både med haven og tomaterne.
    Mojn :)

    SvarSlet
  2. Hej Tim

    Det ser super tjekket ud - der er styr på det - med sådan en database er der styr på forløbet:)
    Det bliver spændende at høre om dine nye projekter!

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Karsten
      takker, måske er det lige en smule for nørdet med databasen, men syntes at det er hyggeligt at se "udviklingen" i de kommende år med tomatdyrkningen :)

      Slet
  3. Hej Tim!

    Visst är det roligt att följa upp sina sådder och inte minst vilka sorter gillade jag bäst.

    Lycka till med uppdragningen! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Carina
      Jeg elsker at prøve nye tomatsorter af hvert år :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske