weekend med upassende vejr

Uha.. vejret var skønt i dag, men så alligevel ikke for mig !!!

 Skøn solskinsdag, og mine tomater kom ud i drivhuset, men igen skal de ind i aften :)
 de elsker at slikke sol :) :)
 Selom at jeg nok har plads til flere bær buske, så kan jeg ikke lade være med at lave stiklinger, og her er det Josta bær som jeg vil prøve at få lavet nogle planter af :)
Og stiklinger af grønne solbær og surbær :)

Og vejret er "elendig" fordi jeg skal holde mig i ro pga. en overbelastet skulder :( :(

Kommentarer

  1. Hej Tim

    Hvor ser det godt ud med dine tomater - sikken en spireprocent!

    God bedring
    Og ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Karsten
      Jeg takker, og jeg er pt. fuldt ud tilfreds med spireprocenten

      Slet
  2. Hej Tim
    Pas endelig på den skulder, Bent har mange problemer med sin skulder, det er ikke alt han kan mere, bl.a. kløve brænde det er han træt af.
    Godt du kan pusle lidt med tomaterne :)
    God bedring

    SvarSlet
  3. Det kan vaere rigtig slemt med skulder problemer, HAR provet det, take care !

    SvarSlet
  4. God bedring med skulderen. Den slags kommer aldrig belejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig.. gid at det var vinter lige nu :(

      Slet
  5. Jeg kunne da heller ikke forstå hvorfor vejret var upassende. Jeg er en af dem der er sendt hjem, så jeg håber vejret bliver godt i de næste 14 dage. Jeg skal ganske vist arbejde herhjemmefra, men jeg kan da tage en kort pause i haven ind imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. du er heldig at arbejde hjemmefra :) - så heldig er jeg slet ikke pga. mit arbejde

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske