torsdag den 30. juni 2011

Besøg hos Claus Dalby - inden besøget...

Vi ankom i god tid, vi skulle være der kl. 14.00. Det første hold som var der fra kl. 11 kig stadig rundt inde i haven. Det blev også til lidt billeder inden besøget...





 Dette ovenstående billede er taget fra skoven, bemærk de hvide duer :)
 Ramsløg i skovbunden, det duftede godt af løg i skoven
Og her sidder konen og er klar med vores medbragte madpakke.

Senere kommer der flere billeder, efter at vi er kommet ind. Jeg grinede lidt i starten af de andre som havde taget et sted mellem 20 og 50 billeder, det var vel alt for mange..... Men !!! jeg tog 76 billeder... ups... 

6 kommentarer:

  1. Forventningens glæde er vel altid den største... nu sidder jeg jo og venter på næste indlæg fra dit besøg i den Dalbyske have!

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor ser det spændende og flot ud, ja jeg glæder mig også til at se resten:-)

    SvarSlet
  3. Det var hyggeligt at møde dig i Dalby's have - skønt at få sat ansigt og person på :-) Og det var en dejlig oplevelse at se haven. Jeg venter da også spændt på flere billeder - med 76 stk. så er der vel til et par indlæg mere ;-)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til næste afsnit. Jeg er helt ny i denne have blogverden, men jeg kan forstå at nogen har været så heldige at være inviteret indenfor i Claus Dalbys have. Dejligt at du/I vil dele med os andre.

    SvarSlet
  5. Dejlig madpakkepind I der har fundet jer!!
    Så glæder jeg mig til de næste 68 billeder... :o)

    SvarSlet
  6. Hej Tim

    Hvor var det hyggeligt at snakke med dig ved besøget hos Claus Dalby.

    Det er også sjovt og interessant at læse I andres indlæg om besøget og se jeres billeder.

    (Jeg tog 97, men I skal ikke belemres med flere end dem, jeg har vist allerede... )


    Glæder mig til kapitel 2.

    Ulla

    SvarSlet