Grebet til malerpensel

Som husejer, er der altid noget som skal passes og nusses... Især når jeg bevist har valgt trævinduer dengang vi flyttede ind - kræves der..... maling !!!!

Men i går fik jeg da plukket årets høst af kirsebær, i alt blev det til 3 skåle, og den ene har jeg foræret væk.. og så er juleaften reddet !!! (kirsebærsovsen til ris a la mande)..

Det var den sjove del, og nu til det kedelige....
 Og det er ikke altid sjovt at male vinduer, og for at være ærlig... så hader jeg det, men jeg elsker øjeblikket når det er færdiggjort :)  ( og ja... jeg er tidlige postbud, og det er mange år siden)

fortsat go' aften :) 
Jeg er nok lidt stille her på bloggen i de næste par dage, pga. malearbejdet :) - men vender frygtelig tilbage snarest ;) 

Kommentarer

  1. Rigtig god fornøjelse🖌️👨‍🎨

    SvarSlet
  2. Fortsat god arbejdslyst, at male vinduer er nu værre end havearbejde !

    SvarSlet
  3. Mojn til dig Tim, ja endnu er det tørvejr. God arbejdslyst. Har I ikke lyst til at spise den ene skål? Kirsebær til ris ala mande er godt, men friske kirsebær er da bare mums. God arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Anne
      vi HAR allerede spist mange fra træet, og dette her er bare "resten"..
      Og efter malearbejdet så skal træet beskæres kraftigt.. fordi den er blevet alt for stor nu..

      Slet
  4. Skøn høst af kirsebær. Her har fuglene spist alle morellerne - øv. I det hele taget har fuglene været trælse for haven i år.
    God fornøjelse med malingen, det er heller ikke et eftertragtet gøremål her hos os, men det skal jo gøres :-). God dag til dig. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Mette
      i år har jeg også for første gang haft store problemer med fuglene i kirsebærtræet !!!, så jeg havde en kamp med dem om at få dem plukket inden de tog dem !!

      Slet
  5. Ja at male er ingen fornøjelse, Bent er også i gang.

    SvarSlet
  6. God fornøjelse - når det er overstået (hvad med at spise en skål kirsebær imens). Vi har også små ruder og kender til arbejdet. Min mand kan heldigvis nogenlunde godt lide at male. Mindst, når han skal i gang ;-) Men det bliver så pænt af det. Selv haven ser pænere ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Lisbeth..
      Lyder fristende... men foretrækker nu at få malearbejdet hurtig overstået... og så derefter nyde evt. kirsebærtærte og en go' øl dertil :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske