Tims Plantetips nr.6 - boost til tomatplanterne

Hen over sommeren virker det som om at tomatplanterne som jeg enten har i sækker eller potter mangler et "lost i røven" for at komme videre, en af de metoder jeg bruger som ses på i videoen, er at få sat mere jord til planterne og dermed ny energi..
Metoden har jeg brugt i en del år nu, og her hos mig plejer det at virke :), en anden mulighed er selvfølgelig også at lægge stammen ned på jorden, men så er det større risiko for at beskadige planten mere end det gavner...

For en god ordens skyld, lige lidt kedelig tekst (lov og regler og hvad ved jeg...)
  • Jeg HAR succes med idéerne, og derfor deler jeg dem med jer, så jeg garantere IKKE for at idéerne lykkedes hos jer.
  • Jeg har IKKE patent, copyright eller lign. på mine idéer, for dem har jeg enten læst, fået fortalt eller set fra diverse gode haveudsendelser fra tv-udsendelser.
Og skulle du nu have spørgsmål eller lign, så læg endelig en besked under kommentar herunder eller på facebook. Jeg svarer alle som skriver..

Kommentarer

  1. Hej Tim

    Smart måde at give planterne målrettet jord!

    Tak for ideen!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Karsten
      nemlig, simpel og billig løsning..

      Slet
  2. Smart! Jeg havde overvejet at fylde efter med jord i krukkerne med tomater, men det der er godt nok smart!

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Frede
      nemlig, jeg håber at du kan bruge idéen :)

      Slet
  3. det var en fiks måde at ordne det problem på

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Sussi
      ja... en simpel billig løsning

      Slet
  4. Hej Tim,
    Det var en god ide. Det vil jeg prøve. Fin video. Top godt med gode tips.

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Anne
      Jeg er glad for at du syntes om videoen og idéen, jeg håber at du får lige så meget succes med løsningen som jeg har :)

      Slet
  5. Smart og let ide. Det skal prøves.

    SvarSlet
  6. mojn Lise
    Jeg håber du får succes med idéen :)

    SvarSlet
  7. En anden supergod idé , skal proves !

    SvarSlet
    Svar
    1. Mojn Jane
      Håber idéen kan bruges dernede i støvlelandet :)

      Slet
  8. Your blog is very useful for me,Thanks for your sharing.

    หนังตลก

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske