På havebesøg i Aarup på Fyn

Igår søndag var vi på havebesøg over hos Marie-Louise Veber Paustian, hun havde skam en meget spændende og bestemt ikke kedelig have. Her er lidt billedere derfra...
Her er haveindgangen fra vejen
Meget romantiske stier, og masser af spændende ting at kikke på...
En lille hygge hjørne foran huset
Bestemt ikke kedeligt...
Høns og lidt kyllinger er der også plads til

Sådanne en står højt på min ønskeliste...
Her ses hønsegården i enden
En usædvanlig pæn hyggehjørne
Her er 2 af mine unger som hygger sig med "træhesten"
bemærk stien bagved Pernille (min datter)
Og der blev grillet pandekager i massevis, vejret var perfekt denne dag..
Endnu en lille hyggekrog, på billedet er Celina og Pernille.

Og for dem som ikke kender Marie-Louise, så er hun også en blogger og har endda en hjemmeside

http://den-frodige-have.blogspot.com/

www.mphavedesign.dk





Kommentarer

  1. Hej Tim
    Tusind tak for besøget - og sikke nogle gode billeder, du fik taget.
    Regnen kom først kl. 15, så der var faktisk en del gode timer med havegæster søndag.
    I er velkomne igen en anden gang :)
    Mange hilsner fra Marie-Louise

    SvarSlet
  2. Hej Tim
    Ja det var en utrolig skøn have, vi nåede ikke pandekagerne så jeg tror vi kikker ind igen til næste åben have hos Marie Louise og co. ;-) Tak for din hilsen på min lille blog. Fru Krull

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder. Tak for kigget. En rigtig appetitfrister. Lader til at jeg burde lave en udflugt til Marie-Louises have næste gang, hun har åben have.

    Hilsner Nette (som ikke fatter hvordan Marie-Louise når det hele med den favnfuld børn, hun har :-))

    SvarSlet
  4. Marie-Louise = Jeg glæder mig til at se din orangeri / drivhus, så jeg vender frygtelig tilbage ;) :)

    Fru Krull = takker for din hilsen, håber at jeg støder på dig næste gang når hun holder åben have :)

    Nette = tak for hilsen ;) , jeg er selv imponeret over at hun har 6 drenge at styre :) , og hun har lidt af den samme holdning som jeg har med haven at ukrudtet løber ingen steder, jeg har selv 3 børn, og når haven skal have den helt store tur så tager jeg nogle fridage fra arbejdet dertil..

    SvarSlet
  5. Kære Tim, Tak for hilsen på min blog. Åben have!? Hehe. Det er jeg ikke sikker på, at min mikrohave egner sig til :-) Men tak for tilliden. Jeg er afgjort ikke petitesse menneske, men ukrudtet kan til tider stresse mig, fordi jeg ved, at det kan ødelægge et bed som lyn og torden. Jeg har i år begået den kæmpebommert at så mellem nyplantede stauder i et nyt bed. Og nu står jeg så der og stirrer på små nye planter, som jeg ikke aner om er ukrudt, eller det jeg har sået. Eneste småplanter jeg kan genkende, er Claus Dalbys valmuer :-) Ak-ja.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske

Jeg hader at indrømme det - Vækstlys