Årets første tomat og jeg tager afsted...

Aldrig før har jeg høstet tomater så tidligt på året.... Alle min tomater blev først sået omkring 1 marts og de sidste omkring midt i marts måned.
 - Og allerede i søndags kunne jeg så høste den første i drivhuset, og i går var der igen et par stykker modne :)

 Dette er dværgtomaten Tiny Tim :) (flot efternavn...) - og nej.. det har ikke lykkedes mig at få den smagt... for Celina "stjal" den (griner),  og hun "godkendte" den :)

Nu har jeg besluttet mig for at tage over på øen til CPH Garden....

Billetten har jeg for længst købt, endda inden alt det "ballade"  (haveblogger kontra haveselskabet)
 - Jeg havde ellers droppet showet pga. kørselproblemer og "ballade", Men jeg var så heldig at få plads på bagsædet hos en anden god haveblogger som tager turen derover i morgen..
Har lige fået et navneskilt klar til showet, jeg håber at hilse på andre gode havefolk og bloggere :)


Giv jer endelig til kende, hvis i ser mig ;)

Kommentarer

  1. Hej Tim
    Fint at du har fået en bagsædeplads, så du også kan kommer over se på herlighederne :) og hilse på andre gode bloggere. Jeg glæder mig til at høre, hvad I oplever.
    Mojn og god tur

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn do...
      jeg takker, og jeg er dæl'me spændt på at se hvad det er for noget. Men én ting er sikkert !! det kommer aldrig til at måle sig med det årlige blogtræf i Kolding - for det er absolut toppen af alt indenfor haveblog verden :)

      Slet
  2. Hej Tim
    Mine tomater - friland - blomstrer også lystigt nu, så jeg glæder mig til tomaterne.
    Og sikke et fint navneskilt. Jeg skal til Cph. Garden med min havegruppe (i regi af Haveselskabet), så hold skiltet synligt, tak ;-)
    VH Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Nina
      Det ville glæde mig meget at hilse på dig i morgen :) :)
      - glædeligt at læse om dine frilandstomater :)

      Slet
  3. Hej Tim

    Vi ses imorgen!

    Ha en dejlig saften

    SvarSlet
  4. Jeg skal også afsted i morgen, men jeg sagde nej tak til blog-invitationen fordi jeg troede at jeg skulle derind torsdag, men pyt - der bliver sikkert masser at se uden at være VIP'per God fornøjelse

    SvarSlet
  5. God tur - er spændt på en reportage derfra.

    Tillykke med den første tomat - du er da vist kommet først i hele blogland :)

    SvarSlet
  6. Uhmmm, det er noget særligt med den første tomat:-) Og god tur og god fornøjelse, jeg synes det er en god beslutning at du tager afsted, der er jo ingen grund til at "disse" noget før man ved hvad det drejer sig om;)
    Jeg kunne desværre ikke deltage idag, men jeg er sikker på at I har en fest for det ser fantastisk ud på pressebillederne:-)

    SvarSlet
  7. Hej Tim. Rigtig god tur jeg håber, de er superspændende at være derovre! Herligt at læse om din store succes med tomaterne.

    SvarSlet
  8. Lækker første tomat :o) og god tur herover til øen. Jeg når ikke derind før på fredag :o)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske