Rengøring af drivhuset

Så er vi i gang... foråret er lig med frisk luft og motion. Og jeg fik endelig gjort drivhuset rent indvendig..

Og her er årets første video, og jeg fandt ud af at man IKKE skal have kameraet for tæt på hovedet !!! (lyder ikke godt med alt det pusten og stønnen, det må jeg lige være obs. på næste gang..)
Husk lyd på videoen ;)

Og nåede da lige at få sået et par tomater mere ;) ;) - kunsten at begrænse mig, kan jeg desværre ikke...
Så det blev lige sået følgende sorter...
  • Long blue
  • Lemon boy
  • Aunt Madge
  • Russian Cossack
  • Abraham Lincow
  • Morning sun

Kommentarer

  1. Sikke fin drivhuset blev.
    Sår du kun et frø af hver tomat plante? Eller har du backup?
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Heike
      Jeg sår kun et frø i hver bakke, og dvs. ca 2-3 potter af hver slags ;)

      Slet
  2. Så fint det blev - man kan da i den grad få mindreværdskomplekser... Forhåbentlig kan du snart få gang i tomaterne med noget sol og varme :-)
    Vh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. håber jeg også, og indtil nu går det helt over forventningerne :)

      Slet
  3. Hej Tim

    Endnu en festlig video alletiders!
    Held og lykke med tomaterne!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  4. Åh nej...mind mig ikke om den der rengøring. Det er årets hadeopgave, når udestuen skal rengøres. Vi udskyder det nok til april eller deromkring...det skal jo i hvert fald gøres inden årets frølinger skal flyttes i udestuen... Det varer dog noget endnu, da jeg endnu ikke har sået.

    Har ikke set videoen, da jeg pt. sidder på jobbet og ikke har mulighed for at høre video (pga. "larmen".)

    SvarSlet
    Svar
    1. drivhuset er nok ik' lige det sjoveste haveopgave som findes... men det skal desværre gøres ;)

      Slet
  5. Hej Tim!
    Ser fint ut i växthuset. Det var många tomatsorter, som jag inte provat. Har svårt att begränsa mig, men skall försöka så lagom antal i år.
    Ha en fin Påskhelg!
    Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. tak og i lige måde Marika,og ja... det er svært at begrænse sig ;)

      Slet
  6. Perfekt jobb om det är för kallt att vara utomhus nu i helgen :)

    Tack för att du länkat ditt inlägg till Trädgårdsfägring :)
    Fortsätt gärna!

    Ha en fin påsk!

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak :) - det er et spændende blog projekt i har startet :)

      Slet
  7. Hej Tim!
    Så roligt att du länkat till TrädgårdsFägring så att jag hittade din blogg. Så fint det blev i växthuset. Man känner sig ju så nöjd med sig själv när man är klar.
    Ser att du också har svårt att behärska dig när det gäller att så. Att det lätt blir många fler sorter än man tänkt sig från början. I år ska jag för första gången pröva att odla vintertomater, det ska bli spännande att se hur det går. Hoppas naturligtvis på att ha tomater under hela vintern :)

    Önskar dig en fortsatt skön påskhelg!
    /Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. også en god påske herfra :) :) - jeg håber på et godt tomatsæson så jeg har nok til det meste af vinteren :)

      Slet
  8. Tack för att du länkat ditt inlägg till Trädgårdsfägring :)


    HolidayPalace

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske