I haven - 23 september 2018 video

Jeg benyttede tørvejrslejligheden til at komme i haven, intet er bedre end at komme i haven og få lavet noget..
 - Min have er en del forsømt i de sidste par måneder især pga. den varme og tørre sommer hvor jeg valgte at holde sommerferie og bare glædede mig over at vi endelig har fået sommer her i landet...
og det triste sygdom som endte med dødsfald i den nærmeste familie..

Og det var fan'me skønt at komme ud i haven igen og få lidt motion og frisk luft :)

Kommentarer

  1. Hej Tim
    Du har ret, det bedste middel mod tristhed er helt sikker at komme i haven, tankerne flyr, det er godt.
    Mojn

    SvarSlet
  2. Hej Tim

    Jeg er superglad over dine jordnære og underfundige videoer om dagligdagen i haven:)

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  3. At gå i haven når man er trist kan gøre underværker for ens humør.
    Her har jeg dog mest brugt dagen på amazon-shopping og løgshopping...og ikke mindst; fået lavet en liste over alle mine krokus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. uha.... du er vist en dyr dame (griner) med alle de indkøb ;)

      Slet
  4. Ja det er den rene lykkepille at kunne komme ud og rode i haven. Fine billeder, desværre drillede lyden. Den må jeg prøve en anden dag. hi.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. ja... det er skønt med haven :) -og ja... jeg er klar over problemet med lyden på mobilen ;( - men jeg har også en videokamera på min ønskeseddel ;)

      Slet
  5. Ja, denne sommer har bragt mange triste stunder til vore hjem. Fysisk aktivitet i haven er frikvarter for vore tanker.Håber fremtiden må blive lidt mere lys for jer.
    Hilsen
    Anne Marie & Per

    SvarSlet
  6. Hyggeligt at være med dig i haven :-)
    Bedet ser godt ud, men ja: med kvikgræs skal det have en overhaling eller to mere ;-(

    SvarSlet
  7. Havearbejde er ren balsam for sjaelen, selv kvikgraess kan lofte tankerne. Knus.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske