Nyt bed til ribs og rabarber

 Desværre er min have blevet en del forsømt i sensommeren og efterår, pga. diverse huslige projekter som omfatter nyt badeværelse og renovering af kælderen - og det har nu engang første prioitet.

Mit geoginebed, har været et jammer i år...
Dog har den vigtigste overlevet, den har en affektionsværdi for mig så, den ene knold her bliver gemt..

 
Så er bedet tømt og klar til en opgradering.
Det var noget af en udfordring med at få rengjort stenkanterne, det sk... kvikgræs kommer ind allevegne. 
De værste steder med kvikgræs er mellem fliser og stenkanten, jeg forsøger med at lukke det ude med plastik.
Så langt og så godt...
fyraften.... kan godt mærke i kroppen at det er længe siden, at jeg sidst har gravet rundt i haven..

Kommentarer

  1. Hej Tim

    Ja, efter veludført arbejde er en øl eller to på sin plads:)
    Resultatet blev da glimrende, parat til næste år!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  2. Så er du i gang igen, og nye planer er nok så småt på vej til et mere overdådigt bed næste år:) En øl er da i den grad på sin plads.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske

Jeg hader at indrømme det - Vækstlys