Glædelig jul

 Jeg vil gerne sige glædelig jul til alle besøgende her på bloggen :), jeg håber at i får nogle dejlige juledage sammen med jeres familier og venner..

Og sneen kom i dag (23 dec), og det bliver da dejligt med en hvid jul..

Min dejlige kone fik en tidlig julegave i mandags..

Et maleri af hende hvor hun står og beundre en blåregn fra i sommeren hvor vi var på besøg i Johannes Larsen Museet i Kerteminde. Billedet er malet af Jane Møller fra Italien, og hun har en dejlig blogside med hendes kunstværker..

http://jane-truecolors.blogspot.com/

Glædelig Jul

Kommentarer

  1. Flot billede - også glædelig jul til jer.

    SvarSlet
  2. Sikken en fin julegave med sådan et dejligt (sommerligt) billede! Det må hun da være blevet meget glad for.

    God jul herfra!
    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Hej Tim

    Sikken et fint billede - med sin helt egen historie:)

    Glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet
  4. Hej Tim. Ser forst nu billedet med Henriette , og gentager mig selv,, er virkelig glad for I er tilfredse med det :-)) Nu er det jo lidt sent at onske Jer en God Jul, men i hvert fald onsker jeg Jer et rigtig godt Nytaar !

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske