Plantemarked i kolding -

 Det årlige plantemarked i Kolding, og det er et par år siden sidst at jeg har været der, det var skønt at komme afsted igen.

Perfekt vejr, dog lidt blæst, men bedre end regn, fik endda hilts på et par gode have"blog"venner :)
Det var pæn besøgt, men desværre var det langt fra tidligere storhedstider med stande..
Lirekasse manden sørgede for lidt musik i baggrunden :)
Smart... "Den alpine have forening" viser hvordan man laver et alpin bed ?
Ikke lige min stil, men det er da smart at lave den form for aktivitet ved deres stand :) - håber det det smitter af på nogen af de andre stande :)
Krydderurter i lange baner til billig penge :)
Efter en runde tog jeg en lille pause, inden jeg gik igang med lidt indkøb..
 
Under pausen kunne jeg nyde synet af hestene..
 
Et lille suk.....

mangler det ikke noget på dette billede, der omkring ved havebænken ?????? ak...ja... det var gode tider... (de legendariske Haveblogger træf)

Kommentarer

  1. Hyggeligt at se lidt fra Kolding, jeg svigtede i år og tog nordpå i stedet, helt til Hadsund. Der var mange rhododendronfolk, det var lige noget for mig.
    Mojn

    SvarSlet
  2. Hej Tim,

    Hyggeligt at hilse på dig i Kolding. Ja jeg synes også der manglede en del stande i forhold til tidligere år. Det var hyggelige tider da vi var mange havebloggere samlet og fik snakket. Jeg kiggede over over mod bænken der stod så tom...

    SvarSlet
  3. For mig at se er de selv uden om svigtende sælgere og formentlig også besøgende. Jeg har talt med adskillige fra begge kategorier som siger hvorfor lave om på noget der har fungeret så godt i mange år. Mit råd er derfor vend omgående tilbage til de "gamle" traditioner.

    SvarSlet
  4. Jeg savner billeder af din søde, haveinteresserede datter. Har hun udviklet nye interesser? 😉

    SvarSlet
  5. ja det var hyggeligt med de gamle blogmøder. Købte du noget?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske