Bestillingsliste fra Vild med Blomster

Har lige idag modtaget mail fra Jane "Vild med blomster", jeg købte blomsterløg sidste år fra hende, og kvaliteten var helt i top. Nu vil jeg bruge de næste par uger med at studere bestillingslisten, og mon ikke at der bestilles lidt....

Her er mailen og bestillingslisten, OG JEG UNDERSTREGER !! dette er ikke et forsøg på at lokke / tvinge jer til købe derfra, men vil KUN anbefale jer stedet ;) ;)

Kære Blomsterven!

Vedhæftet finder du årets bestillingsliste på blomsterløg og knolde.
Der er mange gamle kendinge med, men også flere spændende nyheder.

Som altid indeholder listen kun en del af vores sortiment, så er du på udkig efter andre sorter, er du velkommen til at spørge, om det er noget vi har eller kan skaffe.

Vi arbejder stadig på at gøre vores hjemmeside bedre, og der kommer løbende nye fotos ind. Det bliver dog desværre nok heller ikke i år, at den bliver ”100 %” ……

Du bedes sendes din bestillingsliste til jane@ep-engros.dk. Du modtager en kvittering når vi har fået din ordre, og en mail igen når vi har pakket løgene.

Venlig hilsen
Jane Benson
vildmedblomster.dk

Klik på billedet for at få det større ;)



Kommentarer

  1. Det skal jeg da vist lige studere, det er godt nok billigt og sikken et udvalg.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Tak for tippet :-) Jeg skal da også have kigget nærmere på det. Først tænkte jeg at jeg da ikke har plads til 25 af hver. Men jo, det er jo sådan at det bliver overdådigt :-D
    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. Sjov at du har det indlæg Tim. Jeg sad i morgen og kiggede på deres hjemmeside, netop for at finde skemaet.

    Tak for det.

    Ha' en dejlig aften.

    SvarSlet
  4. Det ser da vældig spændende ud, det må vi vist studere nærmere. Jeg er sikker på at min mand nok skal finde et par ting vi lige "mangler";-)

    SvarSlet
  5. Tak for tipset. Det skal lige studeres nøjere ;-)

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske